PromisiuneaPentruAcasă este o campanie de informare asupra eficienței energetice în cadrul proiectului european SocialWatt.

Campania de informare #PromisiuneaPentruAcasă

Inițiativa CEZ Vânzare vine în sprijinul clienților și a publicului larg prin prezentarea unor măsuri practice de reducere a costurilor lunare de energie și gaze naturale și adoptarea unui comportament eficient energetic.

Proiectul face parte din PromisiuneaVerde, playforma care încurajează grija față de resursele oferite de natură și atenția la nevoile oamenilor.

În cadrul campaniei de informare #PromisiuneaPentruAcasă CEZ Vânzare a dezvoltat un instrument digital de analiză prin care consumatorii din întreaga țară pot descoperi cât de eficiente sunt locuințele lor din punct de vedere energetic. Prin completarea chestionarului de pe platforma Portalul de Eficiență și răspunsul la câteva întrebări simple, adaptate tipului de locuință, utilizatorii pot afla dacă au o casă verde- eficientă permanent, o casă albastră- optimă, o casă galbenă- consumatoare sau o casă roșie- ineficientă energetic.

De asemenea, CEZ Vânzare pune la dispoziția publicului un E-book care oferă un set de sfaturi de eficiență energetică aplicabile în orice tip de locuință pentru a optimiza consumul de energie electrică, gaze naturale sau apă și, în mod implicit, pentru a reduce costul lunar al facturilor.

CEZ Vânzare s-a alăturat misiunii proiectului SocialWatt de a lupta împotriva sărăciei energetice și oferă clienților acces la cele mai utile resurse de informare pe platforma Portalul de Eficiență.

Cornelia RĂDULESCU