Oltenia Distribuție își repară rețeaua electrică! Află unde se oprește curentul în această săptămână

În fiecare săptămână angajații Oltenia Distribuție (fostă CEZ) repară de zor la instalația electrică pentru a nu mai pica atunci când îți este lumea mai dragă. Deși opresc zilnic curentul în zeci de gospodării, munca lor nu se vede. Din contră. Iarna și vara, adică atunci când populația folosește mai mult curentul electric pentru a se răcori sau pentru a aerisi locuința, cartiere întregi rămân în beznă. Să nu mai vorbim despre necazurile provocate după o adiere a vântului.

Și în această săptămână, sute de gospodării din județul Teleorman rămân fără curent electric.

Marți, 04 aprilie

  • 09:30 – 17:30 – Nenciuleşti – Localitatea Păru Rotund – de la intrarea dinspre Nenciuleşti până la strada morii în lungul drumului principal şi uliţele laterale
  • 09:30 – 17:30 – Vitănești – Localitatea Schitu – integral, localitatea Siliştea – integral
  • 09:30 – 17:30 – Răsmireşti – integral

Miercuri, 05 aprilie

  • 09:30 – 17:30 – Nenciuleşti – Localitatea Păru Rotund – de la intrarea dinspre Nenciuleşti până la strada morii în lungul drumului principal şi uliţele laterale
  • 09:30 – 17:30 – Răsmireşti – integral

Joi, 06 aprilie

  • 09:30 – 17:30 – Nenciuleşti – Localitatea Păru Rotund – de la intrarea dinspre Nenciuleşti până la strada morii în lungul drumului principal şi uliţele laterale
  • 09:30 – 17:30 – Răsmireşti – integral

Vineri, 07 aprilie

  • 09:30 – 17:30 – Nenciuleşti – Localitatea Păru Rotund – de la intrarea dinspre Nenciuleşti până la strada morii în lungul drumului principal şi uliţele laterale.

Cum poți semnala lipsa curentului electric?

Deficiențele în alimentarea cu energie electrică ce afectează rețelele electrice din județul Teleorman pot fi semnalate non-stop, direct operatorului de distribuție la unul dintre numerele de telefon: Info Tel 0800 500 000 – număr de telefon gratuit în orice rețea; 0251 408 006, 0251 408 007, 0251 408 008 – numere de telefon cu tarif normal în rețeaua națională.

Utilizând doar codul locului de consum (Codul locului de consum se afla pe factura de energie electrică și începe cu 005) și numărul de telefon, utilizatorii rețelelor electrice pot sesiza întreruperile în alimentarea cu energie electrică, după aproximativ 20 de secunde de așteptare fără a mai intra in contact cu un operator.

C. DUMITRACHE